Reklamace

Pokud jste u výrobku, který byl zakoupený v našem obchodě, narazili na problém nebo máte nějakou výrobní vadu, nic se neděje. Stát se může vše, ale my Vás v tom nenecháme. V tomto případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravili jsme speciální reklamační protokol SPOTIA.CZ. Ten si prosím v případě potřeby uložte do Vašeho počítače, vyplňte a následně odešlete spolu s reklamovaným zbožím na naši adresu. K Vaši reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností, o jejím výsledku Vás budeme informovat nejpozději do 20 pracovních dní.


Jak postupovat v případě reklamace?

1) vyplňte prosím reklamační protokol (reklamační protokol si nejprve uložte do počítače a to tak, že na obrázek reklamačního formuláře kliknete pravým tlačítkem myši a zvolíte „uložit cíl jako“ anebo „uložit odkaz jako“. Tímto způsobem si soubor reklamačního listu uložíte na předem vybrané místo disku Vašeho počítače)
2) protokol následně otevřete a vyplníte. Doporučujeme uvedenou závadu popsat co nejpodrobněji, případně můžete připojit i názorný nákres. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem. (červeně označená políčka vyplníme my, ostatní zákazník)
3) protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku. Spolu s reklamačním protokolem je nutné přiložit kopii daňového dokladu - faktury. Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.
4) celou zásilku reklamovaného zboží včetně reklamačního protokolu SPOTIA.CZ pak odešlete na  naši adresu: 

SPOTIA Group s.r.o.
Husovo náměstí 102
512 51 Lomnice nad Popelkou

Reklamaci nelze podat telefonicky (konzultace je samozřejmě možná a rádi Vám pomůžeme, ale oficiální reklamace pak musí proběhnout výše uvedeným způsobem). Zboží, které bude zasláno na naši adresu bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude Vám zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. Finanční obnos zašleme převodem Váš na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Peníze nevracíme složenkou! V případě oprávněné reklamace  mají naši zákazníci nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se případných reklamací, můžete se na nás kdykoli kontaktovat.

Reklamační protokol ke stažení zde.

Odeslat článek známému   Vytisknout