Výměna zboží

Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na SPOTIA.CZ, ale nesedí Vám velikost anebo s ním prostě nejste spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i zakoupeným zboží, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.

Všichni zákazníci, kteří nakoupí jakékoliv zboží přes internet, ho mají právo do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodů.

Jsme připraveni Vám poradit se správným výběrem velikosti anebo s vhodným druhem výstroje již před samotným nákupem, stačí nás pouze kontaktovat. Přesto se někdy může stát, že velikost prostě nebude sedět, v tom případě zboží můžete bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit.


Za jakých podmínek můžu zboží vrátit?

1) zboží nesmí být použito (nesmí být nošeno, nesmíte v něm třeba odehrát zápas nebo trénink)
2) zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
3) zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, atd.). Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování zboží neponičili originální obal (např. rozřezání krabice od bruslí, roztržení obalu chráničů, atd.)
4) společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem
5) poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží
6) zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata


Jak při vracení zboží postupovat?

1) vyplňte prosím speciální reklamační protokol SPOTIA.CZ (reklamační formulář si nejprve uložte do počítače a to tak, že na obrázek reklamačního formuláře kliknete pravým tlačítkem myši a zvolíte „uložit cíl jako“ anebo „uložit odkaz jako“. Tímto způsobem si soubor reklamačního listu uložíte na předem vybrané místo disku Vašeho počítače)
2) protokol následně otevřete a vyplníte. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem. (červená políčka vyplníme my, ostatní zákazník)
3) reklamační protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované/vrácené zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku.
4) celou zásilku reklamovaného/vráceného zboží včetně reklamačního protokolu SPORTIA.CZ pak odešlete na adresu:


SPOTIA Group s.r.o.
Husovo náměstí 102
512 51 Lomnice nad Popelkou



Požadavek našich zákazníků na vrácení zboží je vyřízen zpravidla do 7 pracovních dní od přijetí zboží. V případě, že nová požadovaná velikost nebude ihned skladem, budeme Vás o tomto faktu stejně jako o průběhu celého procesu informovat.

V případě vrácení zboží a požadavku na vrácení kupní ceny zašleme při splnění všech výše uvedených podmínek plnou kupní cenu převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité, obal bude poničený, atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.

V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se vrácení zboží, můžete se na nás kdykoli obrátit.

Odeslat článek známému   Vytisknout